V podnikoch stúpol záujem o čapované pivo, medziročne je to o 20 percent

420462_pivo foto 6 zdroj szvps 676x451.jpg

5.6.2021 (Webnoviny.sk) – Záujem o čapované pivo stúpol v partnerských podnikoch Plzeňského Prazdroja Slovensko medziročne o 20 %. Denne pribúda 15 až 60 nových partnerských prevádzok, ktoré robia prvýkrát objednávku.

Od otvorenia terás si podniky objednali spolu viac ako 40-tisíc hektolitrov piva. Informovala o tom v stredu hovorkyňa spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko Zdenka Huňady.

Plzeňský Prazdroj Slovensko je pivovovar s 550 zamestnancami. Do portfólia značiek spoločnosti patrí Pilsner Urquell, Šariš, Velkopopovický Kozel, Radegast, Gambrinus, Topvar, Smädný Mních, Excelent, nealkoholické pivo Birell a cider Frisco.

Spoločnosť patrí pod jednotku Asahi Europe & International Group, pod ktorú spadá 19 pivovarov v 8 európskych krajinách, a ktorá patrí pod japonskú spoločnosťou Asahi.

Viac k témam: Koronavírus, letné terasy, pandemické opatrenia, pivo
Zdroj: Webnoviny.sk – V podnikoch stúpol záujem o čapované pivo, medziročne je to o 20 percent © SITA Všetky práva vyhradené.

5. júna 2021